.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه‌های سخنرانی رییس‌جمهور در نشست دوربان

سخنرانی محمود احمدی نژاد رییس‌جمهور کشورمان که به عنوان اولین سخنران پس از سخنان "بان‌کی‌مون" ایراد شد با حاشیه‌هایی نیز همراه بود.

به گزارش شبکه ایران سخنرانی محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور کشورمان در نشست ضد نژادپرستی "دوربان‌دو" در ژنو مورد توجه بسیاری از رسانه‌های دنیا قرار گرفت.

سخنرانی رییس‌جمهور که به عنوان اولین سخنران پس از سخنان "بان‌کی‌مون" ایراد شد با حاشیه‌هایی نیز همراه بود پیش از این نشست می‌شد انتظار داشت که سخنرانی‌ رییس‌جمهور با واکنش روبرو شود و دیپلمات‌های کشورهای اروپایی حاضر در محل نشست نیز پیش از شروع این نشست، در واکنش به ابراز نگرانی و انتقاد رژیم صهیونیستی در مورد شرکت آنان در این نشست، اعلام کرده بودند که در صورت تکرار سخنان ضداسراییلی رییس‌جمهور ایران محل این نشست را ترک خواهند کرد.

با آغاز سخنان رییس‌جمهور دو فرد با لباس دلقک‌ها سعی داشتند جو محل سخنرانی را به هم بریزند که با کنترل نیروهای امنیتی روبرو شدند و حتی یکی از آنان در هنگام خروج بینی مخصوص گریم دلقک‌ها را به سوی سن پرتاب کرد که به تریبون سخنرانی رییس‌جمهور برخورد کرد.

پس از این اتفاق و با آغاز سخنان رییس‌جمهور و با اولین انتقاد وی از اقدامات نژادپرستانه رژیم صهیونیستی دیپلمات‌های اروپایی حاضر در محل نشست به وعده خود به صهیونیستها جامه عمل پوشانده و محل نشست را ترک نمودند اما همان سخنان احمدی نژاد که باعث این اقدام آنان شده بود با تشویق شدید حضار روبرو شد.

از سوی دیگر تعدادی انگشت شمار که عضو انجمن دانشجویان یهودی فرانسه بودند سعی داشتند در طول سخنرانی با ایجاد سر و صدا سخنان رییس جمهور را قطع نمایند که با تشویق شدید رییس‌جمهور از سوی حضار صدای آنان در نطفه خاموش شد.

ترس از رسیدن صدای سخنان رییس‌جمهور را می‌توان دلیل اصلی تمامی این اتفاقات دانست. کما اینکه شبکه خبری الجزیره امروز در گزارشی خاطرنشان کرد که اسراییل نمی‌خواهد صدای احمدی‌نژاد به گوش جهان برسد. لبخند دائمی احمدی‌نژاد در طول حواشی مراسم از دیگر مواردی بود که توجه رسانه‌های جهان را به خود جلب کرد که چگونه وی با کمال خونسردی سخنان خود را تمام و کمال و با قاطعیت ایراد کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.